Forside
 
 
 
 
 
 
 
 
MENU

SWOT ANALYSE

 

Når du arbejder med en SWOT analyse er det en god idé at være lidt selvkritisk. Mange iværksættere glemmer lidt de svagheder man har, og ser måske lige jubeloptimistisk nok på det. Prøv at være realistisk i din bedømmelse. Og prøv at beskrive mindst en 4-5 punkter på hvert felt, men heller ikke alt for mange… Kommer det fx over 10 punkter, er det svært at lægge en strategi for hvordan man kan udnytte sine styrker eller imødegå trusler, hvis der er en kæmpeliste at ta’ fat på. Vælg de vigtigste og tænk over det du kan/bør gøre. Og søg gerne rådgivning, hvis du er i tvivl.

 

 

Strengths (styrker)

Weeknesses (svagheder)

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Opportunites (muligheder)

Threats (trusler)

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • .

 

 

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

 

 

 

                                                                                                                   

                                                                                                                   

 

 

 

Startinfo.dk
Sct. Cathrines Vej 21,
9800 Hjørring
5129 1110
hpw@startinfo.dk
CVR: 40043748
OK
Cookie information

Dette websted anvender cookies til at registrere, hvordan du og andre benytter hjemmesiden.
Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.