Forside
 
 
 
 
 
 
 
 
MENU

Branding

 

Stammer egentlig fra USA og omhandler brændemærkning af kvæg! I dag bruges det om synliggørelse af en virksomheds "brand", som ikke kun er navnet eller logoet, men snarere hele virksomheden.  Branding er egentlig at få kunderne til at navigere, bekræfte og engagere sig i vores virksomhed.

 

Man snakker også om "Brand Touch Points" og det lyder fornemt, men er egentlig ret enkelt. Det handler om de berøringsflader din virksomhed har med omverden. Hvis du har et fedt logo og en flot hjemmeside, så falmer det lidt, hvis dine kunder oplever dårlig telefonbetjening eller mangelfuld kommunikation.

 

Få fx inspiration i artiklen her om Lene Bremer, der arbejder med helstøbte kundeoplevelser. 

 

Læs i øvrigt vores IværksætterGuide:

 

→ IVÆRKSÆTTERGUIDE FØR START 

→ IVÆRKSÆTTERGUIDE UNDER START

→ IVÆRKSÆTTERGUIDE EFTER START

 

 

 

 

Startinfo.dk
Sct. Cathrines Vej 21,
9800 Hjørring
5129 1110
hpw@startinfo.dk
CVR: 40043748
OK
Cookie information

Dette websted anvender cookies til at registrere, hvordan du og andre benytter hjemmesiden.
Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.