Forside
 
 
 
 
 
 
 
 

Markedsføring for iværksættere

 

Vi starter lige med et citat:

 ”Glem moms og skidt med bogføringen. Det der betyder noget er dine kunder, og din evne til at få fat på dem. Markedsføringen af din ny virksomhed er derfor den udfordring du bør tage mest seriøst.”

Citat: H. P. Wolsing

 

Uden kunder er der ikke noget firma. Det hjælper ikke at være super god til at sætte bilag i ringbind, hvis ikke nogen af dem er fakturaer til kunder. 

 

Markedføring og salg er noget at det du skal bruge aller mest tid til. Og ja, så ved vi godt at nogle få iværksætteres varer eller ydelser næsten sælger sig selv pga. et godt rygte, gode samarbejder, masser af kontakter og lign. 

 

Men det er undtagelsen, der bekræfter reglen.

 

Du skal selv være aktiv og gøre noget for at skaffe kunder. Det at være aggresivt ventende på telefonen er ikke nok. Hvis ikke den ringer, skal du gøre noget for at få den til det. Eller få ordre ind på din webshop, eller hvad du nu gør...

 

I de efterfølgende afsnit vil du kunne læse om

 

1. Marketing Mix

2. Hvordan får jeg fat i kunderne?

3. Hvem er mine kunder?

4. Markedsføringsloven

5. Online Markedsføring 

6. Offline Markedsføring 

7. PR (presseomtale)

 

Nb. Ikke alle afsnit er færdige endnu, men det kommer!

 

 

 

 

 

 

 

Startinfo.dk
Rubjergvej 67, Lønstrup, 9800 Hjørring
Strandvejen 16, 9000 Aalborg
5129 1110
hpw@startinfo.dk
CVR: 40043748
OK
Cookie information

Dette websted anvender cookies til at registrere, hvordan du og andre benytter hjemmesiden.
Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.