Forside
 
 
 
 
 
 
 
 

Iværksættermiljø, kontorhotel og øvrige lokaler i København

 

For nogle iværksættere er løsningen at arbejde hjemmefra, mens andre nødvendigvis må vælge en adresse ude i byen. Det sidste gælder naturligvis, hvis man har behov butik- eller produktionslokaler eller lokaler til en restauration.

 

Københavns Kommune udlejer selv en del lokaler og ejendomme. Det varierer, hvor meget ledigt der er. Men tjek kommunens oversigt over lokaler til leje her!

 

Hvor skal din virksomhed være?

 

København er en kæmpe stor by, så det er næsen umuligt at levere en fuldt opdateret liste over lokaler til leje generelt set. Men vi har nedenfor fremhævet en del. Kontorhotel, kontorfællesskab, iværksætterhus, Coworkingspace, incubatormiljø... navnene er mange og der er typisk også en del forskelle på de fysiske iværksættermiljøer, der er at vælge i mellem.

 

På Google map kortet kan du se placeringen, og du kan læse om de enkelte kontorer og finde links mv. nedenfor:

 

 

PARTNERE I

KØBENHAVNS KOMMUNE:

 

 

 

 

Revision Limfjord - bogføring og revision

 
Green Click Online Specialister i onlinemarketing, facebook og instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

ordnung

ordnung

Frederiksborggade 5, 1360 København K

Østergade 13, 1100 København K

Lersø Parkallé 107, 2100 København Ø

Torveporten 2, 2500 Valby

Amager Strandvej 60, 2300 København S

Tlf. 70 26 85 95, mail: info@ordnung.nu

 

Hos ordnung finder du attraktive kontorfællesskaber i flere byer i Danmark. I Københavns Kommune finder du 5 af ordnungs kontormiljøer:

 

Frederiksborggade 5. Centralt placeret i Frederiksborggade, 50 m fra Nørreport Station, tæt på parkeringshus og med kort afstand til det meste af Københavns forretningsliv.

 

Se nedenstående video fra ordnung på Frederiksborggade:

 

 

Østergade 13Centralt placeret i København K på den mest prominente del af Strøget. Der er kun få minutters gang fra Kongens Nytorv Metrostation, Det Kongelige Teater og Nyhavn.

 

Se nedenstående video fra ordnung på Østergade:

 

 

Lersø Parkallé 107. Placeret i hjertet af Østerbro,  

 

Se nedenstående video fra ordnung på Lersø Parkallé:

 

 

Torveporten 2. Placeret midt i Valby, men stadig tæt på centrum. Kort afstand til Ny Ellebjerg Station samt indfaldsvejene syd og vest for København.

 

Se nedenstående video fra ordnung på Torveporten:

 

 

Amager Strandvej. Placeret tæt på centrum, lufthavn, Metro (Øresund), motorvejen og Amager Strandpark.

 

Der er endnu ikke produceret en video fra Amager Strandvej, men du kan se nærmere her!

 

Som lejer i et af ordnungs kontormiljøer får du en moderne arbejdsplads, hvor der er styr på tingene. Du får også fri adgang til at benytte husets faciliteter:

 

• Mødelokaler med AV midler

• Adgang 24/7/365

• Elektronisk adgangskontrol m. alarm- og videoovervågning

• El, vand og varme

• Kantine

• Fleksibel kaffe/theordning

• Print- og kopiløsning

• Rengøring

• 1 GB fiberforbindelse

• Gratis parkering

 

En møbleret kontorplads koster fra 2.500 kr/mdr.

 

Du kan besøge Ordnungs hjemmeside her!

 

 

 

 

 

 

SYMBION

Symbion,

Fruebjergvej 3, 2100 København Ø

Tlf. 3917 9999, info@symbion.dk

 

Symbion i Købehavn er nok Danmarkst mest kendte iværksætter miljø og er et kontorfællesskab med mere end 30 års erfaring i at skabe de bedste rammer for såvel iværksættere som for mere etablerede vækstvirksomheder.

 

Du kan leje kontorlokaler i alle størrelser. Der udlejes alt fra små kontorer, der passer til 1-2 personer, til store lokaler med plads til 40-50 personer.

 

Symbion har sin egen prisberegner, så du selv kan udregne direkte, hvad din kommende husleje bliver, hvor stort etableringsfee'et er, og hvad du skal betale i depositum. Tjek den ud her!

 

Web: https://symbion.dk/

 

 

 

  

 

 

 

Univate

Univate

Njalsgade 76, 2300 København S

Tlf. 39 17 94 44, info@univate.dk

 

Univate er et nyt kontorfællesskab placeret for mindre og skalérbare iværksættere tæt ved Islands Brygge metrostation og let adgang til Øresundsmotorvejen, Københavns Lufthavn og indre by. Univate er en fusion mellem Symbion og Københavns Universitet.

 

Univate deler bygning med Københavns Universitet på KUA3, som også er kaldet Søndre Campus. Univate har 3. og 4. sal i bygningen og råder over 5.500 m2. Samarbejdet med Københavns Universitet giver dig nem adgang til den nyeste viden og seneste forskning.

 

Du har både mulighed for at leje dit eget kontor eller en kontorplads:

 

Eget kontor 

 

Prisen på et kontor afhænger af størrelsen på det kontor, du ønsker at leje. Er du i tvivl om, hvor stort dit kontor skal være, kan du kontakte Univate her, og de kan hjælpe dig.

 

Alle priser på kontorer inkluderer:

  • Rengøring

  • Strøm

  • Adgang 24/7

  • Fri adgang til mødelokaler

  • Internet

  • Parkering

  • Kaffe/te

  • Adgang til events og netværksarrangementer

Du kan læse mere her! 

 

 

Kontorplads

 


Du kan også leje en fast kontorplads i fælleskontoret “Hubben”. Her vil der stå et hæve-sænkebord, en kontorstol og et aflåst skab klar til dig.

 

 

En kontorplads i “Hubben” koster 2.595 kr. ekskl. moms. Prisen inkluderer:

 

  • Kaffe/te

  • Adgang 24/7

  • Rengøring

  • Internet

  • Gratis parkering

  • Gratis brug af mødelokaler

  • Adgang til meetups og seminarer

Du kan læse mere om en kontorplads her!

 

 

Du kan også få et coworking membership, hvis du ikke har brug for en fast arbejdsplads men har brug for et alternativ til at arbejde hjemme. Med et membership er din primære lokation Symbion i det nye co-working område. Du får også adgang til membership-områderne på Univate og Creators Floor i åbningstiden. Et membership koster 1.395 kr. ekskl. moms.


Du kan læse mere om et membership her

 

Du kan besøge Univates hjemmeside her

 

 

 

 

  

5teSTED

5teSTED

Gothersgade 11, 1123 København K
Tlf. 33 25 58 00, mail@5tested.dk

 

 

5teSTED er et kontorfællesskab med en central placering i Gothersgade. På næsten 2000 m2 sidder over 150 personer fordelt på mere end 60 små og mellemstor virksomheder. I 5teSTED finder du udover kontorplads også mødelokaler, et coaching rum, yogarum, tagterrasse, lounges og en frokoststue, hvor mange mødes til kaffe, frokost eller netværksmøder.

 

Du kan både få kontor, fast plads i et kontorfællesskab eller en flexplads.

 

 

Kontorplads 

 

5teSTED har faste kontorpladser næsten overalt i huset. De findes både i stor åbne lokaler og i små lokaler ned til to skriveborde. Derfor kan du nemt finde den plads, der passer lige præcis til dine behov.

 

En fast kontorplads koster fra 3.100 - 3.300 kr./mdr. ekskl. moms. Prisen inkluderer:

 

Rengøring

Hurtigt internet

Te og kaffe

Mødelokaler

Postadresse

Print og scan


Du kan læse mere om 5teSTEDs faste kontorpladser her!

 

 

Eget kontor

 

5teSTED har forskellige typer af lukkede og semi-lukkede (kontorer med let gennemgang). Deres kontorer kan huset fra 1 person til 14 personer. Kontorerne varierer i størrelse og tilgængelighed, hvorfor prisen også varierer.

 

Et kontor koster fra 4.950 kr./mdr. ekskl.moms. Prisen inkluderer:

 

Rengøring

Hurtigt internet

Te og kaffe

Mødelokaler

Postadresse

Print og scan


Du kan læse mere om 5teSTEDs kontorer her

 

Du kan også få en flexplads, som er pladser fordelt rundt i huset. Du har her ikke en fast plads, men du finder en plads, når du kommer. Med en flexplads kan du have en kasse med skriveredskaber, mus til computer og andre småting liggende.

 

En flexplads koster 1.800 kr./mdr. ekskl. moms.

 

Du kan læse mere om 5teSTEDs flexpladser her

 

Er du interesseret i at se et kontor, kontorplads eller flexplads, kan du booke en gratis rundvisning her

 

Besøg 5teSTEDS hjemmeside her

 

 

 

 

HubStars

HubStars

Nørrebrogade 47, 1. sal, 2200 København N
Tlf. 23 32 96 26, hello@hubstars.dk

 

 

HubStars er placeret på Nørrebrogade og danner ramme for kreative virksomheder, start-ups og iværksættere. Her bliver du en del af et kreativt miljø, hvor der er mulighed for sparring inden for forretningsudvikling. På to etager finder du 300 m2 åbent kontormiljø.

Der er desuden mødelokaler, lounge lokaler og en del fælles borde.

 

Som lejer får du:

 

Egen kontorplads

Tilhørende skab

Adgang til mødelokaler

Fri Wifi

Print

Te og kaffe

Fri brug af køkken

 

Du har mulighed for en flexplads eller eget skrivebord:

 

Flexplads 

 

Med en flexplads får du plads ved fællesbord med seks personer. Her får du adgang til et lille skab og de andre faciliteter, som er beskrevet i det ovenstående.

 

Prisen er 1.500 kr.

 

Der er 1 måneds depositum samt 1 måneds opgsigelse.

 

 

 

Eget kontor

 

Med eget skrivebord får du et hæve-sænkebord samt luksus-stol og lampe. Du får et større skab og adgang til de andre faciliteter, som er beskrevet i det ovenstående.

 

Prisen er 2.500 kr.

 

Der er 2 måneders depositum samt 2 måneders opsigelse.

 

 

Du kan besøge HubStars hjemmeside her

 

 

 

 

 

CRAFTSMAN´S HUB

Craftsman's Hub

Århusgade 60, 2100 Østerbro, København

Tlf. 60 66 63 00, info@craftsmanshub.com

 

Craftmans's Hub er et kontorfælleskab  målrettet iværksættere eller mindre virksomheder inden for følgende faggrupper:

 

-> Arkitekt

-> Indretningsarkitekt 

-> Designer 

-> Ingeniør

-> Rådgiver

-> Programør

-> Håndværker

 

Der tilbydes kontorfællesskab, kontorplads eller virtueltkontor med fokus på godt samarbejde og vidensdeling.

 

Priser:

Eget kontor: 

2.499 kr. pr. md. + moms inkl basis medlemskab af fordelsklubben (normal pris 299,-)

 

Flex plads:

1.499 kr. pr. md. + moms inkl basis medlemskab af fordelsklubben (normal pris 299,-)

 

Virituelt kontor:

299 kr. pr. md. + moms

 

Du kan også leje et udstillingsvindue hos Caraftman's Hub, der er beliggende ud til dem meget befærdede  Århusgade.

 

Hjemmeside: https://www.craftsmanshub.com/ 

 

 

  

 

 

 

STWENTYFIVE

STWENTYFIVE,

Scandiagade 25, 2450 København SV

Tlf. 31 31 83 43, hello@stwentyfive.com

 

STWENTYFIVE er et kontorfællesskab/coworkingspace ud over det sædvanlige. Foruden en arbejdsplads er det også et inhouse marketingbureau, et lagerhotel målrettet til webshops, fotostuide og meget mere.

 

Der er masser af gratis viden at hente, hjælp til udvikling til stede og så har man sågar sit eget E-Iværksætterlegat. Læs om legatet her!

 

 

Din egen Kontorplads

 

Vælger du en fast kontorplads sidder du sammen med andre dygtige iværksættere. Denne mulighed er ideel, hvis du gerne vil sidde i det åbne kontormiljø, hvor energien er høj og vidensdeling er en fast del af dagligdagen.

 

Egen kontorplads omfatter adgang til:

  • Kaffe & the
  • Mødelokaler
  • Gratis parkering
  • Rengøring
  • Internet
  • Printere
  • Events
  • Kantine
  • Lagerplads
  • Fotostudie

Prisen for en plads i fælleskontor er kr. 1.999 kr. pr. måned + moms.

 

Læs mere her!

 

Dit eget kontor

 

Der er mulighed for at leje et kontor fra 25m2 og op til 80m2. Du bliver en del af fælleskabet uden at gå på kompromis med din virksomheds behov for fortrolighed og arbejdsro.

 

 

Du er en del af vores netværk af kreative og innovative iværksættere, du har adgang til mødelokaler, fotostudie og kan netværke og vidensdele med husets øvrige medlemmer. Men når behovet opstår, så har du muligheden for at gå ind og lukke døren.

 

Eget kontor omfatter adgang til:

  • Kaffe & the
  • Mødelokaler
  • Gratis parkering
  • Rengøring
  • Internet
  • Printere
  • Events
  • Kantine
  • Lagerplads
  • Fotostudie

 

Et kontor på 25 m2 koster kr. 6.000 kr. pr. måned + moms.

 

Læs mere her!

 

Hjemmeside: https://stwentyfive.com/

 

 

 

 

 

BOMA

BOMA,

Hedebygade 14, st. tv., 1754 København V

Tlf. 20 95 92 98,Metteranktange@gmail.com

 

Kontorplads(er) udlejes:

I Hedebygade på Vesterbro er der et lille hyggeligt kontorfællesskab med massere af planter. De øvrige lejere er tegnefilms tegnere, illustrator, manuscript forfattere og instruktører.

 

Der udlejes 1 kontorplads (mulighed for 2)

 

Prisen for et kontor er 2.600 kr. pr.md. 

 

Huslejen omfatter: Vand, el, stort hæve sænkebord, lækker stol, te/kaffe. Der er køkken og toilet til fri afbenyttelse.

 

Depositum på 1 måneds husleje.

 

Hjemmeside: https://www.facebook.com/bomakbh/ 

 

 

 

 

 

Villa Kultur

Villa Kultur,

Krausesvej 3, 2100 København

Kontakt: mail kontakt@villakultur.dk

 

Villa Kultur er Københavns nye legeplads for kulturskabere! Man har forvandlet en gammel herskabsvilla på Østerbro i København til et hjem for morgendagens kultur.

 

Villaens mange rum er befolket af kultur iværksættere og kreative ildsjæle. I Villa Kultur kan du derfor møde alt fra kunstnere, filmmagere, forfattere, kokke, skuespillere, fotografer, designere, animatorer, rollespillere, modefolk, urban-gardeners og eventudviklere.

 

Villaen på knap 1000 m2 er den ægte vare med stuk, falmet tapet og højt til loftet og har sågar eget orangeri anno 1935. Villaen har desuden balsal, slyngelstue, dagligstue, mødelokale og en hyggelig have, som du som medlem har fri adgang til at benytte.

Der er forskellige muligheder for at blive medlem af Villa Kultur.

 

Flexplads:

Med en flexplads kan du arbejde i alle villaens fællesarealer, og du har selvfølgelig også mulighed for at booke mødelokalet. En flexplads koster 1.500 kr./md

 

Fast skrivebordsplads:

Du får et fast skrivebordsplads og eget skab til opbevaring, som du frit kan benytte og efterlade, som du har lyst. Du har naturligvis også adgang til alle villaens øvrige faciliteter. En fast skrivebordsplads koster 2.500 kr/md.

 

Eget kontor:
Villaens mange kontorer varierer i både størrelse og kapacitet. Kontorerne ligger på villaens første sal og i baghuset. Priserne for et kontor starter ved 4.000 kr/md

 

Besøg Villaens hjemmeside her: https://www.villakultur.dk/  

 

 

 

 

  

KPH Huset

KPH Huset

Enghavevej 80C 3. og 4. sal, 2450 København

Tlf. 52 17 38 52, office@kph-projects.dk 

 

KPH er et kontormiljø for sociale iværksættere og organisationer, der arbejder med de 17 verdensmål, og fokus er derfor at skabe en mere bæredygtig fremtid.

 

Huset er inddelt i to etager - 3. og 4. sal. På 3. etagen finder du iværksættere i opstartsfasen, der er i gang med at udvikle sin idé. Når man har sikret et godt økonomisk grundlag, er det på tide at rykke op på 4. salen. Her finder du både lukkede kontorer og fleksible og faste pladser.

Begge etager er tilgængelige alle ugens dage døgnet rundt. Der er adgang til et fælles køkken, fælles tekøkken, 6 mødelokaler og et lille workshop lokale. Der er desuden mulighed for at booke større lokaler ved workshops, konferencer eller andet.

 

3. Sal

 

Flex plads - 650 kr./mdr. pr. person

 

Fast plads - 950 - 1.500 kr./mdr. pr. person

 

 

 

4. Sal

 

Flex plads - 1.000 kr./mdr. pr. person

 

Fast plads - 1.500 kr./mdr. pr person

 

Lukket kontor (op til 10 personer) - 6000 - 8.700 kr./mdr. pr. kontor

 

Alle priser er ekskl. moms. 

 

 

Du kan besøge KPH Husets hjemmeside her

 

 

 

 

Videnshuset 

Videnshuset

Kronprinsessegade 46E, 1306 København K

Tlf. 70 20 60 86, Info@videnshuset.com

 

Videnshuset er et kontorhotel med private kontorer fra 13 m2 til 200 m2. Derfor er der plads til ethvert behov. Videnshuset ligger lige ved Kongens Have med gåafstand til Strøget og Købmagergade.

 

Hos Videnshuset får du adgang til følgende faciliteter:

  • Mødelokaler

  • Køkken og frokoststue

  • Internet

  • Kopimaskine

  • Rengøring

  • Adgang døgnet rundt.

Priserne starter fra 3.500 kr./mdr. ekskl moms.

 

Besøg Videnshusets hjemmeside her

 

 

 

 

 

Schillerhuset

Schillerhuset

Nannasgade 28, 2200 København N

Tlf. 35 83 89 00, info@schillerhuset.dk

 

Schillerhuset er et levende kontorfællesskab med omkring 150 mennesker fordelt på cirka 50 forskellige specialistvirksomheder indenfor primært kommunikation og formidling.

 

Schillerhuset råder over cirka 4.000 m2 og er placeret på det ydre Nørrebro. Som en del af huset får du adgang til alt lige fra reception med pasning af telefon og modtagelse af gæster, kopimaskine, scanningsmuligheder, mødelokaler, internet, lagerplads, parkeringsforhold, stort haveanlæg og meget mere. Du har også mulighed for at blive en del af en daglig kantineordning.

 

Er du interesseret i at høre mere, kan du kontakte dem gennem deres hjemmeside her

 

 

 

 

 

 

SOHO & NOHO

SOHO & NOHO

SOHO: Flæsketorvet 68. 1, 1711 København V

Tlf. 70 13 60 00, info@soho.dk

NOHO: Flæsketorvet 26, 1711 København V

Tlf. 71 99 59 90, info@noho.nu

 

 

I Kødbyen finder du kontorfællesskaberne SOHO og NOHO. SOHO er storebroren, der huser over 400 beboere. Her finder du 17 mødelokaler, 3 event venues, kantine, café og en lang række faciliteter, der alle er skabt til at gøre beboernes og gæsters gang i huset både inspirerende og effektiv.

 

NOHO er lillebroren med over 150 beboere. Her kan du vælge mellem eget kontor eller egen plads i det åbne miljø. NOHO er hjemstavn for især freelancere og virksomheder.

 

Du kan vælge mellem flere kontorløsninger hos SOHO og NOHO. Du kan vælge mellem kontor, egen plads, on-the-fly plads og en virtuel plads.

 

Eget kontor

Du kan få kontorer fra to personer og opefter. Det er en løsning til virksomheder, der har behov for fortrolighed men stadig ønsker at indgå i et større fællesskab.

 

Eget kontor koster 4.100 kr./mdr. pr. person.

 

Kontorplads i fælleskontor

Du kan også leje en fast plads i enten SOHO eller NOHOs åbne kontormiljøer. På den måde bliver du en del af et fællesskab. Denne løsning er oplagt for start-ups, freelancere og de mindre virksomheder.

 

En plads koster 3.600 kr./mdr.

 

On-the-fly plads

En On-the-fly plads er for dig, der ofte arbejder ude i marken, men som stadig har et behov for at have en solid base. Her har du ikke en fast plads, men du finder en plads i de åbne områder. Dette er også oplagt for at udvide dit netværk.

 

En On-the-fly plads koster 1.500 kr./mdr.

 

Virtuel plads 

 Du kan desuden få en virtuel plads, hvor du kan få din post afleverer. Du får desuden skiltning på facaden, og på den måde får du en professionel hjemstavn til din virksomhed.

 

En virtuel plads koster 500 kr./mdr.

 

Alle priser er ekskl. moms.


Du kan besøge deres hjemmeside her

 

 

 

 

 

Rebel Work Space

Rebel Work Space

Dampfærgevej 27-29, 3. & 5. sal. 2100 København Ø

Tlf. 52 19 26 46, hello@rebelworkspace.com

 

Rebel Work Space er et kontorfællesskab, der leverer fysiske rammer og teknologi til iværksættere. Som en del af Rebel Work Space får du adgang til et miljø, der er designet til forskellige situationer: samarbejde, events, afslappede møder, brainstorming, teamwork samt mulighed for eget skrivebord eller kontor.

 

Hos Rebel Work Space har du mulighed for fire løsninger.

 

Rebel Business Club

Med denne løsning får du adgang til alle faciliteterne i Rebel Business Club, som er beskrevet ovenfor.

 

Prisen er 2.000 kr./mdr.

 

Rebel Flex

Her får du adgang til et flex skrivebord. Du får derfor ikke dit personlige skrivebord men deler borde med de andre flex medlemmer. Du får selvfølgelig også adgang til alle faciliteterne i Rebel Business Club.

 

Prisen er 2.500 kr./mdr.

 

Rebel Fixed

Her får du egen fast plads i et åbent kontormiljø, som kun du råder over. Du får selvfølgelig også adgang til alle faciliteterne i Rebel Business Club.

 

Prisen er 3.500 kr./mdr.

 

Rebel Office

Du har også mulighed for at få eget kontor hos Rebel Work Space. Her får du selvfølgelig også adgang til alle faciliteterne i Rebel Business Club.

 

Prisen er 4.800 kr./mdr.

 

Alle løsninger inkluderer:

  • Gratis forbrug af mødelokaler op til DKK 500 mdr/pers

  • Reception 8.30-17.30

  • Åbent 24/7

  • 3 måneders depositum

  • Fri adgang til Business Club

Er du interesseret i at høre mere, kan du udfylde en kontaktformular her

 

Du kan besøge deres hjemmeside her

 

 

 

 

Better Office

Better Office

Klosterstræde 9, 1157 København K

Tlf. 53 56 00 42, diana.paustian@bettercph.com

 

 

Better Office er et co-working miljø på 1650 m2 direkte på strøget. Her vil du ikke blot møde folk fra den samme branche, men der er plads enhver branche. Du vil blandt andet møde advokater, ingeniører, revisorer, designere, bogholdere, bankrådgivere og mange flere. Det er altid godt med nogle tværfaglige kontakter.

 

Hos Better Office finder du faciliteter som café, fitness, nusery, frisør, barber, massør og designshop. De formidler desuden tøjrens, levering af dagligvarer og andre nødvendigheder.

 

Eget lukket kontor med mødebord

Prisen er 10.000 kr./mdr.

 

Fast plads i åbent kontor

Prisen er 4.000 kr./mdr.

 

Vilkårlig plads hver dag i åbent kontor

Prisen er 2.000 kr./mdr.

 

Virtuelt kontor med adgang til faciliteter og adresse

Prisen er 750 kr./mdr.

 

Du kan besøge deres hjemmeside her!

 

 

 

 

 

Our Office

Our Office

Vermundsgade 38E, 2100 København Ø

Tlf. 43 33 80 00, info1@deas.dk

 

Our Office by DEAS er en samling af kontorfællesskaber i Københavnsområdet. Du finder et  kontorfællesskab på Vermundsgade på Østerbro. Her får du nem adgang til fællesområder, hurtigt internet, gode mødelokaler og meget mere. Kontorfællesskabet er for både start-ups, små og mellemstore virksomheder.

 

Du finder kontorer i mange størrelser, og priserne starter fra 2.500 kr./mdr.

 

Du kan finde ledige kontorer her

 

 

 

  

 

Underbroen

Underbroen

Christians Brygge 31, 1219 København

Tlf. 60 16 91 62, mail info@underbroen.com

 

 

UnderBroen er ikke et traditionelt kontorfællesskab. Det er snarere et kollektivt værksted og kontor. Der tilbydes pt. kun flexpladser, og der er 2 typer medlemsskab:

 

-> Fuldtidsmedlemskab (24/7) koster 1600 kr. + moms pr. md. (inkl. moms for private medlemmer)

 

-> Aften/weekendsmedlemskab (17-22 i hverdage, og hele lørdag/søndag) koster 800 kr. + moms pr. md. (inkl. moms for private medlemmer)

 

Gennem begge medlemskabstyper får man adgang til værksteder (inkl. digitale fabrikationsteknologier: 3D print, laserskæring, elektronikværksted og CNC maskine, samt traditionelle værksteder: powertools, print), samt til flex kontorpladser og mødelokale.

 

Hjemmeside: http://underbroen.com/memberships  

 

 

 

 

 

 

Agro Business Park

Agro Business Park, København

Symbion, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø

Tlf. 4030 4820, cm@agropark.dk​

 Agro Business Park driver tre fysiske startup-miljøer i  Købehavn, Aarhus og Viborg, De 3 miljøer er omdrejningspunkt for iværksætteri og idéudvikling inden for fødevarer og bioøkonomi – både for den enkelte iværksætter og etablerede virksomheder. Du kan få hjælp til at accelerere dine idéer og bringe dem videre til næste niveau. Det gøres gennem tæt, individuel vejledning med fokus på iværksætteri, innovationsprocesser, netværk, funding og forretningsudvikling.

 

Ønsker du at leje dig ind hos Agro Business Park, har du to forskellige løsninger at vælge mellem:

 

Leje af kontorlokale 

 

Du kan leje tomme kontorlokaler, der passer i størrelse og indeholder de faciliteter, der er brug for.Der stilles samtidig laboratoriefaciliteter til rådighed. Denne løsning henvender sig typisk til mindre og mellemstore virksomheder, der ønsker fleksibilitet eller bare ikke ønsker at administrere deres egne lokaler eller bygning.

 

Leje af skrivebord

 

Er du iværksætter eller en del af en startup virksomhed, har du også mulighed for at leje et enkelt skrivebord. Denne løsning henvender sig også til medarbejdere i mere etablerede virksomheder, der bor langt fra arbejdspladsen eller tilbringer meget tid på landevejen.

  

Lejemålet omfatter: 

  • Nem adgang til sparring
  • Faglig synergi i alle tre lokationer
  • Gratis parkering
  • Mulighed for at leje depotrum og laboratorium
  • Kaffe, the og frugt
  • Gratis mødelokaler
  • Fleksible kontormoduler, der kan indrettes efter dine behov
  • Inhouse telefonpasning og postbetjening
  • Imødekommende fællesarealer med plads til networking

Agro Business Park oplyser ikke priser på deres hjemmeside.

 

Forhør nærmere her!

 

Web:  https://www.agropark.dk/

 

 

 

 

 

Voxeværket

Voxeværket,

Hovedkontor: Københavnsvej 69 1.sal, 4000 Roskilde

Tlf. 70707041, ho@voxevaerket.dk

Voxeværket er en kæde af kontorhoteller, hvor man også som iværksætter kan leje sig ind.

 

Præsentable rammer, hvis man som iværksætter har lyst til at etablere sig i et landsdækkende stærkt fællesskab. Her bor du sammen med mindre virksomheder fra 2-5 ansatte, hvor mixet med helt tunge erhvervsvirksomheder gør særlige muligheder for at netværke. I Voxeværkets ca. 20 huse bor der i dag ca. 600 lejere.

 

Voxeværket tilbyder gennemskuelige lejepriser, gratis mødelokalebooking (også i andre dele af landet), kontormuligheder efter dit behov og gode parkeringsforhold,

 

Kontorfællesskabet Vokseværket

 

Priserne starter ved 995 kr. + moms pr. md. for en "flyverplads", 1.890 kr. for en fast plads i åbent storkontor eller fra 2.000,- kr. for dit eget kontor.

 

Du kan finde Voxeværket i følgende byer:

 

SJÆLLAND: AMAGER | CHARLOTTENLUND | EGEDAL | FARUM | GLOSTRUP | ROSKILDE | RØNNEDE | TAASTRUP | NIVÅ
FYN: MIDDELFART | ODENSE
JYLLAND: ESBJERG | FREDERICIA | HADERSLEV | PADBORG | RØDEKRO | AABENRAA | AARHUS

 

Web: https://voxevaerket.dk/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




1. Iværksætterrådgivning i København Kommune3. Arrangementer og events i København Kommune
Startinfo.dk
Sct. Cathrines Vej 21, 9800 Hjørring
Strandvejen 16, 9000 Aalborg
5129 1110
hpw@startinfo.dk
CVR: 40043748
OK
Cookie information

Dette websted anvender cookies til at registrere, hvordan du og andre benytter hjemmesiden.
Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.